تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

آغاز بازرسی ویژه از اماکن ورزشی| باشگاه‌های متخلف پلمب می‌شوند

  • کد خبر: ۳۳۵۱۱
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
آغاز بازرسی ویژه از اماکن ورزشی| باشگاه‌های متخلف پلمب می‌شوند
با توجه به افزایش روزافزون آمار مبتلایان به کرونا، تمهیدات ویژه‌ای در خصوص بازرسی از اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفته‌است، اما خبری از تعطیلی این اماکن نیست.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، آمار روزانه مبتلایان به کرونا همچنان در حال افزایش است و تعداد زیادی از استان‌ها در شرایط قرمز و هشدار قرار دارند، اما برخلاف اسفندماه، شاهد فعالیت اماکن ورزشی به ویژه باشگاه‌ها هستیم.


در خصوص ادامه فعالیت اماکن ورزشی و برگزاری مسابقات، جبار قوچان‌نژاد، معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: ما در جایگاه تصمیم‌گیری نیستیم و هر تصمیمی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه‌ها باید به تصویب ستاد مبارزه با کرونای استان و استانداری برسد.


وی افزود: ما صرفا به عنوان اداره کل ورزش و جوانان استان، نظرات کارشناسی خود را خدمت عزیزان اعلام می‌کنیم و تصمیم‌گیرنده نهایی در این پروسه، ستاد مبارزه با کروناست.


قوچان‌نژاد با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از باشگاه‌های ورزشی گفت: از امروز یا نهایتا فردا، نامه‌ای به مجموعه‌های ورزشی ارسال می‌کنیم و از فردا بازرسی ویژه و گسترده‌ای را صورت می‌دهیم تا همه در اماکن ورزشی به شکلی ویژه، پروتکل‌های بهداشتی مربوطه را رعایت نمایند. شاید در خصوص برخی باشگاه‌ها و مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گاهی مماشات کنیم، اما در خصوص مساله کرونا که جان هم‌وطنانمان را به خطر انداخته به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم.


معاون مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: باشگاه‌های متخلف بی‌شک پلمب می‌شوند و در این مساله با هیچکس شوخی نداریم. باید همه در کنار هم مسائل بهداشتی مربوطه را رعایت کنیم تا هرچه زودتر اعداد در آمارها به اواخر اردیبهشت‌ماه برگردد و شرایط از وضعیت قرمز خارج شود.


وی همچنین در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی گفت: تمرینات و مسابقات رشته‌هایی مثل جودو، کشتی و ... که در آنها ورزشکاران امکان رعایت فاصله‌گذاری را ندارند، طبق تصمیم ستاد به تعویق افتاده ولی رشته‌هایی مثل سوارکاری، والیبال و .. که رقبا با هم فاصله دارند، تمرینات مدتی است که آغاز شده و بدون تماشاگر نیز مسابقات برگزار می‌شود. همچنین در خصوص فوتبال طبق نامه‌ای که فدراسیون فوتبال به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها داده‌است، مسابقات با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.


در این شرایط که آمارها به شکل روزافزونی در حال افزایش است، مشخص نیست چرا ستاد مبارزه با کرونا در خصوص تعطیل شدن باشگاه‌های ورزشی تصمیم‌گیری نکرده‌است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->